Embrace citat 1

"Jo min musikkunskap är tio gånger större än Andres Lokkos, Per Sinding-Larsens och Fredrik Strages tillsammans.
Sen är den ju betydligt bättre också som tur är
."

Härmed börjar serien Embrace-citat. Embrace är, förutom ett halvbra engelskt britpopband, en användare på kentforumet. Han förgyller ofta min annars ganska tråkiga vardag.

(Det kanske också ska sägas att de tre människorna som namnen tillhör kan ALLT om musik. Kan man mer än dem kan det, för att citera Albin, "inte vara nyttigt för en själv".)

Imorgon ska jag sjunga Hallelujah, det ska bli kul. Framför allt så älskar, tydligen, alla mig där. De skrattar åt mig, oavsett vad jag gör. Vad ska jag göra åt det?

Kommentarer
Postat av: albin

han är för go!

2009-11-29 @ 03:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0