16 no more!

Om ca 6h är det 17 år sedan jag föddes. Det är faktiskt inte häftigt alls. Menmen. Värt att konstatera kanske.

Eller om det var 5h.

Det är inte så häftigt att fylla år på nyår. Bara så ni vet.

Egentligen finns det ingen mening med detta, men allting är ett tidsfördriv ibland. Jag somnar ändå inte om jag försöker.

Idag har jag sett två Bond-filmer och lyssnat mig igenom nästan 100 låtar i min nya playlist. Just nu är det Guns N'Roses för fulla muggar. (Varför sjöen säger man så?) You're the rocket queen! Plug in baby!

God natt. Jag ska läsa Läckberg nu. Hon är häftig. Och för att inte tala om Hot hot heat.

Skål.

Coola killar röker Kent, eller är bara beroende ändå!

För jag såg Kent två gånger i Göteborg för typ två veckor sedan. Eller nåt. Och Kent var väldigt bra. Igen. Dessutom var jag världens stoltaste efter fredagskonserten, för jag hade talat med Gud. Mer eller mindre iaf.

Jocke Berg kommenterar min hatt:
- Jag viftar med min (vita hatt) inför Mannen i den vita hatten.
- Sami för syn på hatten, tittar på mig och går bort till Jocke.
- Jocke söker efter hatten med blicken. När han får syn på den blinkar han åt mig, gör tummen upp och säger "den är bra dendär vita hatten, det måste jag säga. Men vänta tills Nisse kommer ut och visar hur den egentligen ska se ut.

Kan det bli coolare? Filmbevis:
http://youtube.com/watch?v=uUzOKYlLLKg

På tal om... kent. Så har jag köpt biljetter till Skövde, Örebro och Trollhättan. Funderar lite över Jönköping också. Men det kostar ju så förbannat. Hoppas någon sponsrar i julklapp.

Jag skrev önskelista igår natt. En ganska oseriös. Den består av typ 5 klädesplagg (eller liknande), pengar till diverse saker (typ konserter, hatt och stärkare) och runt 30 skivor. Och efter nästan alla artiklar står det "Jag vill välja själv". Jag litar inte på någon. För alla hatar mig. Mission ackomplished.

Mycket snack om Kent, men vi får faktiskt inte glömma att jag såg Timo i fredags. Han var omänskligt bra. With a mask on är sjuk.


You've been fucking with someone else but me.

RSS 2.0