Överlevare

Det är fint väder ute. Jag har lärt min syster att svikta på mattan. Det tog mig halva förmiddagen. Nästan. Hon lärde sig några andra fina grejor också. Stilpoängen uteblir dock.
Ikväll kommer Mackätarn och Ingenjören och umgås. Henke tror sig veta en bra film vi ska se. Maybe a bit 2-hand loop också. För övrigt har jag hittat min överman i gymnastik:

          image12

Kan det vara roligaste bilden sedan Mando på Liseberg? Ha en trevlig helg. Fred & Kärlek nästa vecka, ahhh!

Peach & Saft

Detta skriver jag mest för att jag inte skrivit på sju år. Skål!

Jag arbetar... jäkligt viktig känner jag mig. Jag tjänar tre skivor om dagen. Det är fett.

IFK vann häromdagen, gött som sjöen!

Tapper är tråkigast på monopol. Han köper av alla färger... och då köper jag också av alla färger... och då blir det en tråkig omgång. Sad story.

Peace & Love är bokat och klart. Gött. Har gjort ett roligt schema:

PEACE & LOVE

TORSDAG

Salem al Fakir
The Sounds
Backyard Babies
Dia Psalma/Mustasch
Anna Ternheim/Melody Club

FREDAG

(Marit Bergman)
Neverstore
Sahara Hotnights
Mando Diao
Timo Räisänen
Promoe

LÖRDAG

Snook
Weeping Willows
Bo Kaspers Orkester
Nationalteatern/Asta Kask
Sugarplum Fairy
Timbuktu
Hanoi Rocks/(The Ark)


Jao, helt okej. Ska förmodligen dissa The Ark. Visst är jag hård? (ehm...)






Maybe I'll be a bad boy now, Mr Saturday. Ibland är man ensam...

My life has flipped!

Efter nästan fyra års jävla feghet är det bara att gratulera mig själv. Äntligen äntligen äntligen!

När var jag såhär glad senast? 720? 540? Kanske tom 360?

Tro fan det!


I vinter, då sjöen, då ska det hända!






Kom att tänka på en annan grej. Jenka... angående Frank: I'll always be proud, you know it!

   image11

RSS 2.0