We need to taaaalk



Klart han inte lämnar världens bästa band.

ullegulle mixtape

Glömde ju visst att länka till epic-mixtapet. Även om ni förstås är vänner med mig på fäjjan och har laddat ner det redan. Men om ni av någon anledning missat länken:
ullegulle mix 1 2011 - Sailing Across The Sea

Det innehåller allt en fest behöver. Nytt fantastiskt material med både hyperobskyra indiebloggband och mainstream P3-techno, episka remixer av de allra bästa remix-namnen och gamla nostalgiska klassiker, om man nu hade varit så gammal, från både 90- 80- och 70-talet. Allt samlat i en ellegant Ipren-box.

Jag håller för tillfället på med nummer två. Det kommer givetvis bli minst lika bra.

Mixeymixey

Vet ni vad?

1. Min blogg har blivit världens tråkigaste.

2. Ronja fyller år idag. Grattis!

3. Jag har precis mixat ner mitt livs första mixtape. Imorgon ska jag försöka ladda upp det för er skull. Det är inte mer än lovligt bra.



För övrigt tänker jag på youghurt när jag hör/läser ordet "mix".

LSB23!


Dobby?                                          Luka Modric?

RSS 2.0