First round first minute

Idag vart den första rundan, första minuten av lovet (på riktigt). Jag minns genast hur loven brukar se ut. Vara uppe till 3, sova till 3.

Igår lyckades Jenka med mission impossible - att dra ur alla tovor i mitt hår. Det bör hon ha nobelpris och rockbjörn och hela paketet för.
Vi typ gjorde egentligen ingenting. Kollade mest på en massa olika filmer och sådär. CJ cpade ganska mäCktigt. Han är så söt, speciellt när han är lik John Lennon, om det nu var han.
Jenka kom även under fund med att dryga rockstjärnor inte är så dryga utanför media. Bara lite polo-gay-Bono-Pontus Gårdinger-lookalikes.

Jag menar... jag är ju inte sååå dryg privat.

Idag väcktes jag av Henke vid halv 3. Öööhhh, vi kommer om 20 minuter och säljer 1,5 bil och sätter upp din studsmatta! Sen spelar vi monopol och flötar i oss massa flöt... nog för att det händer rätt ofta, men va sjöen. Jag var ju ett sovande lik. Men å andra sidan, hade ingen ringt hade jag missat Tappers underbara bollkontroll. Eller, hans kontroll öht.
Tapper är nog den enda människan som kan se så klumpig ut på en studsmatta. Men det värsta är att han ser klumpig ut nedanför mattan likt förbannat! Ofantligt roligt i vilket fall.

Uppfinnaren av Monopol är en cool kille. "Okej, nu ska vi göra ett spel som tar hur lång tid som helst, är väldigt drygt och går ut på att förutse vilket tal tärningarna ska visa"
Varför räkna ut chansen att få 7? Jag vill hellre ha 6... (Sh)


"Vi kanske har tre år på oss, sen är det country och Western som gäller..."



Sugarplum är rätt trevliga. Änna.


Lx på 1000 volt imorgon, ska bli mycket trevligt. Come an, digga loss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0