Ingen röst men mycket tröst

Sjöen vad fyndig rubrik!

Idag har vi haft tre konserter. Igår sjöng vi hela dagen. Igår morse hade jag ingen vidare röst. Idag morse hade jag en väldigt dålig röst. Nu ikväll har jag ingen röst alls.

Åh ljuva 80-tal. En ganska trevlig samling låtar får jag säga. Men framför allt: Förbannat bra solister. Ni vart helgrymma allihop! Bra!

Dålig publik första gången. Sådär bra publik andra gången. Trevlig publik tredje gången. Där kom trösten det fanns mycket av in i bilden.

Kajal is the shit... kajak.

U2 är ganska bra. Carl Bildt är tråkig.





Min röst säger godnatt.

Avrundar med ett citat från Markus Mustonen: "Toppklass på rösten grabbar!" Med Tuna-dialekt.



                                         image3



Notera kajaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0