No Coke


Jag förtjänar alla pris man kan få. Till och med fredspriset. Jag lär ha skapat mycket fred igår. Igår mina vänner (jaja, ovänner också), igår klarade jag mig en hel dag utan cola. Och det coolaste av allt, jag hade inte ens planerat det. Jag bara glömde bort att vara sugen. Sånt händer som polisen säger, men för mig händer det sjöen inte ofta.
Hurra! Skål! Poff!

För övrigt är dagens mest uttjötade ord/fras/mening/mening utan mening att Henke hade en kontantinsats på... väldigt mycket. Åtminstone tillräckligt mycket för att bevisa hur överlägset han skulle vinna på Monopol. Men hur sjöen vinner man o-överlägset på Monopol? Jaa, säg det du, så kanske du snor mitt fredspris.

Lx på 1000 volter igår då... Med så mycket spänning bör man kunna få Tappers vaxfyllda frisyr att resa sig. Och det är sjöen inte kasst. Frågan är om det vore Lx eller 1000 volts förtjänst?

(Såg ni vad jag fick till det? Spänning = Både el och spännande-grad)

Det är kul med folk som förklarar sina skämt. Jag älskar mig själv.



Av någon skum anledning är jag på väldigt gott humör. Jag fattart' inte. Jag borde väl vara jättedeppig? Jag menar, jag lyssnar ju på Kent?
Nej förresten. Detta kommer leda till nån seriös jobbig text om hur glad jag blir av att lyssna på depprock, så everyone:
Sjöen vad glad jag blir!

Så slapp vi den jobbiga seriösa texten. Jaaa.


Nämen, nu finns det ju inte så mycket kvar att skriva om. Kan ju ge er upplysning om att min eviga natt-ingentinggöra-sittaochslöa-läsaforum-vågavägrasova-stund är igång. Skål på det!


Varför säger jag skål hela tiden? (två gånger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0