60 frågor

Tjoe. Kopierar över en grej från Storm. För Storm suger.

Dessa svarades på för ganska längesedan. Tydligen hade vi Nk-prov då. Det som Erik fick IG på antar jag...

Mycket nöje.


"Tack Marty. Detta gör jag för att slippa läsa naturkunskap.

1. Vad heter du?
Martin, ullegulle, Larsson.

2. Är du döpt efter någon?
Martin Timell

3. Önskar du saker av stjärnorna?
Nej, dom önskar sig saker av mig.

4. När grät du sist?
Det var ett tag sen... killar gråter väl inte? Eller, vetifan.

5. Tycker du om din handstil?
Jag försöker ändra på den.

6. Vad kör du förnågot?
Cykel och en massa datorspel.

7. När föddes du?
90.12.31

8. Vilken är din mest pinsama CD-skiva?
Borde säga Vapen & Ammunition... men Markoolio?

9. Om du var en annan person, skulle du då vara vän med dig?
Förmodligen inte.

10. Skriver du dagbok?
Detta är en fucking dagbok, fortfarande!

11. Brukar du vara glad?
Det händer

12. Vad har du för smeknamn?
Bine, Bidén, Bunny, Biny, Larsson, LL, Baggen

13. Skulle du hoppa bungee jump?
Bunnyjump kanske?

14. Knyter du upp dina skosnören när du tar av dig skorna?
Jaaa.

15. Tycker du att du är stark psykiskt & fysiskt?
Börjar jag fundera på psykiskt blir jag nog svag så jag låter bli att fundera. Fysiskt behövs ingen fundering, hah!

16. Vilken är din favorit glass smak?
Vanilj eller lakrits

17. Sko storlek?
39-40

18. Röd eller rosa?
Blåvitt

19. Vad gillar du minst med dig själv?
Hm, hittar inget fel. Höhö.

20. Vem saknar du mest?
Harri Mänty

21. Vill du att alla du skickar detta till, skickar tillbaka det till dig?
Skicka?

22. Vad har du för underkläder & skor på dig just nu?
Pinsamt att det skulle vara rosaust idag. Inga skor.

23. Vad lyssnar du på just nu?
Keane - Your eyes open

24. Vad är det sista du åt?
Drickyoughurt

25. Om du var en krita, vilken färg skulle du ha?
Svart

26. Vad är det för väder hos dig?
Mulet

27. Vem pratade du i telefon med sist?
Vd'n på GAIS rensa fisk AB

28. Vem sms:ade du till sist?
Tapper förmodligen.

29. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Könet (klassiker)

30. Tycker du om personen som har skickat detta mail till dig?
Jag har kopierat det från Marty, hon är trevlig.

31. Vad är din favorit dricka?
Pepsi!

32. Favorit sport?
Fotboll och Jib

33. Hårfärg?
Krull

34. Ögonfärg?
Blå

35. Använder du linser?
Inte vad jag vet.

36. Favoritmat?
Kebab?

37. Sista film du såg?
Vinklad live - no liv.

38. Favoritdag på hela året?
första tisdagen i oktober av ingen som helst anledning

39. Skräckfilm eller lyckliga slut?
Jag är lycklig när skräckfilmen är slut

40. Sommar eller vinter?
Vinter

41. Kramar eller kyssar?
Förmodligen

42. Favoritefterätt?
Pepsi

43. Vem är mest trolig att svara på detta mail?
Det är en blo... dagbok.

44. Vem är mest trolig att INTE svara på detta mail?
Fortfarande

45. Hur bor du?
Underbart bra. Långt ifrån Tapper.

46. Vilka böcker läser du just nu?
Konsten att dö

47. Vad finns på din musmatta?
Freeride

48. Vad såg du på TV igår kväll?
Ingenting. Jag ser sällan på Tv. Jag har andra saker som är lika ovärda.

49. Favoritdofter?
Pizzeria, ...inget mer.

50. Favorit ljud?
Distgrejen i Stenbrott

51. Rolling Stones eller Beatles?
Beatles

52. Vart är det längsta du varit hemmifrån?
Nånstans i typ Europa. Frankrike eller Österrike typ.

53. Är du allergisk mot någonting?
Det mesta

54. Är du kär?
För evig kärlek till IFK!

55. Windows Media Player eller Winamp?
Winamp.

56. Din sämsta ovana?
Hm... nej.

57. Är/Har du varit kär i en kändis?
Ja, i Harri Mänty.

58. Läser du manga?
Trodde det bara var bilder?

59. Är du negativ mot dej själv?
Inte just nu.

60. Du har nu gjort 60 frågor, var det kul?
Roligare än Nk. Synd att det är slut, nu MÅSTE jag plugga.


Ciao!"

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0