Independent

Igår natt kom jag på en jättetrevlig ackordföljd till en låt. Skål på den. Jag lovar att jag kommer begrava pappret jag skrev ned den på, och lägga en stor sten över, när jag tar en titt på den idag. Så blir det gärna.

CDOFF är lika snabba som vanligt. Jag beställde i söndags (måndag) och idag har dom fortfarande inte kommit. Man blir ju forbannat. Btw. Jag beställde 15 skivor. Det är fett. Orkar inte skriva vilka. Vill ni veta så får ni göra en namninsamling eller nåt. Typ. Det var iaf en jäkla massa bra skivor.
Man kan ju undra varför jag inte beställde från Ginza? Det kan man göra. Men eftersom CDOFF har sommarrea blev jag en skiva rikare för samma pris. Tror det var Coldplay som var dendär extra. Hoppas nu sjöen den är bra, annars kunde jag ju kört Ginza ändå.

Jag uppdaterar fortfarande ticnet. Det har jag gjort hela veckan. Och det kommer massa returbiljetter. Hela tiden. Jag hade kunnat boka massor om jag velat. Men totalt fucking noll gånger har det dykit upp några till GBG!!! Till Lund och Sthlm finns det massa biljetter, men inte en enda till Änglarnas stad. Dö ticnet.

Jag missar karnevalen. Jag ska till Kalmar. Jag ska se älskade Blåvitt. Det är mangen längesedan jag såg dem nu. Typ Helsingborg... äckliga Hbg. Men Maratonrock ska jag inte missa. Jag ska röjja när Carmine kör Blow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0