Alltså, sådär va...


Det blir nog Samhäll i tre år trots allt. Det hade det nog blivit även om denna dags öde förändrats. Jag hade faktiskt ingen ordentlig motivation idag. Det bevisar nog trots allt att jag ska stanna kvar. När det ändå gick halvbra på uppspelningen blir ju svaret ännu starkare. Jag blir inte så missnöjd om jag inte kommer in. Jag vet att jag kan spela mycket bättre. (För att göra min dryg-personlighet tydligare måste jag klaga lite på tekniken också, vart sjöen fanns medhörningen?) Jag sammanfattar det som sådär. Det kunde gått mycket bättre. Men jag skiter nästan i vilket. 4 år på musik är fler än 3 på Samhäll.

Men än är inte sista ordet sagt i detta...



Asså, Ålle imorgon då... oj så skoj.

Acquiesce!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0