Gamla fina


Idag har jag varit i Örebro. Vilken stad, om inte Örebro, bör man åka till för att bli dryg? Med tanke på dialekten där mena jag...

Detta är nog första gången i världshistorien jag klarat av att shoppa loss och hitta allting jag letat efter. Jag brukar aldrig hitta nåt jag vill ha. Åtminstone inget jag verkligen behöver. (en och annan gitarr drägglar man ju alltid över)
Idag hittade jag allt.

- Dryga solglasögon (extremt dryga)
- Jeans (ganska dryga)
- Jacka, förhoppningsvis lagom dryg.
- Badshorts, ganska o-dryga.
- Luvtröja *kärlek*
- Skidhandskar (REA)

Min syster pratar Örebro-mål, skrämmande.

Jag har lov, det är skönt. Pepsi är gottast!

Asså, på långfredag är det premiär. Men jag ska inte dit. Jag har lite dåligt samvete. Men va sjöen. Trelleborg - Nykomlingar, lång resa, säkert en hejdundrans go stämning, det är ju som uppgjort för att de ska loosa. Och åker jag inte kommer de ju antagligen vinna, och det är ju det viktigaste, så let's inte åka. Men sen är det hemmapremiär mot AIK. Fy sjöen vad det ska hatas! Undrar om Stora stygga tar Itchy med sig? Kanske ska skippa den matchen också...

Glad påsk på er. Ska se på Lx på tisdag. Och Henke... kommer ju hem. Och Jenka... visst skulle vi hitta på nåt kul nån dag?

David är i Norrland och blir myggbiten, rätt åt honom. Kan han ha. SK!




Det är eventuellt en demo på gång, håll utskik. (ni lär inte få syn på den, men det är nyttigt att hålla utskik ändå)
Spelning i nån håla kallad Ulricehamn... i sommar. Väl mött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0