Mr Saturday

Enligt typ alla så är söndagen den dagen man vilar, söftar och gör ingenting. Jag har nog fattat det fel. Visserligen är mina söndagar rätt slöa, men inte i jämförelse med dessa lördagar. Jag har nog inte gjort nåt vettigt på en lördag på jättelänge (bortsett från GBG några  veckor sedan). Men det är väl skönt det. Desto mer ångest på söndagarna.

Dagar hit och dit, Mr Saturday är en fantastiskt fin låt.

Igår vart det Ålle. Jag kom dit med ungefär 0% förväntningar. Trots detta tror jag nog att jag faktiskt lyckades lämna tillställningen med 2,46% nöjdhet över att ha gått dit. Självklart, allt tack vare Jenka! (Och en såndär snäll smiley)
Men sjöen vilken sjuhelvetes dålig musik. Usch, disco isn't the shit at all. Men gemenskap är kul. (det är därför jag är 100% osocial och visar 0% intresse för någonting alls på fester etc, logik på hööög nivå)

-Jag har en plan!
-Vad går den ut på?
-Ehm, ingenting faktiskt.

Vart höll Zana hus? Hon som trots allt hade en plan med någon slags poäng om än en jäkligt kass sådan.

image2

Ja, vi är jättesnygga, så håll käfft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0