Posklåv


För två veckor sedan var mitt liv en katastrof. Nu är det ännu värre.

Nästan.

Men jag har lov! Jag har klarat mig igenom dödens vecka... två gånger!!!

Jag klarade svenska-redovisning, jag klarade intagningsprovet (nåja, jag dog inte iaf), jag klarade Historian, Ålle, Matten, Naturkunskapen och Samhällen. Jag borde få en medalj. (Helst i plast, jag menar. Hur jobbigt är det att bara leva?)

Nu är min kära kusin här. Hon går idag under namnet Gillbert, av någon anledning endast gudarna känner till.

Tapper, du lär ju sitta klistrad här, jag är inte med på poker ikväll, jag vill inte bli pank. (Kan ju alltid sälja nåt iofs, typ ett fiskespö eller liknande)



Jag måste käka nu... fast maten är bara klar "strax" enligt Mamsen. Hon och Jenka är typ lika dåliga på svenska. (Jenka, ta inte åt dig, du vet att.... Månadens erbjudande)

Öh, mat.

Hallå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0