Blåvitt rock'n'roll!

Allt jäkla tjöt om Gais och rock. Blåvitt är störst. Blåvitt är vackrast. Blåvitt är rock'n'roll, för evigt.

Sorry Elias. Jag har stått ut med en blytung massa misärer med IFK. Ändå har jag alltid stått kvar till sista minuten. Nej, medgångare är DIF. ÖIS är ju mest obefintliga, både i med- och motgång. Jag har ingen anledning att bli varken ÖIS'are eller Makrill, för dessa dagar är livet värt att leva! Mitt kära Blåvitt har besvarat mina krav! GAIS är noll, som vanligt.

FINNS BARA ETT LAG I GÖTET!



Förresten. Ullevi är den sämsta arenan som finns. Och LM är utan tvekan den sämsta sektionen på hela arenan. Låt oss få GHI tillbaka. Låt sången eka i hela Göteborg. Låt de redan utsjungna gaisarna blåsa bort till Borås eller nån annan håla.

Förresten2: CDON är tydligen Nordens största skivaffär på nätet. Stackars Norden som inte upptäckt Ginza.

1. På min lista över tio skivor jag vill köpa tjänar jag nästan 200:- om jag köper på Ginza.
2. Ginzas skivor är snabbare än CDOFF's. Jag beställde i fredags och de har inte kommit. Med Ginza tar det 2 dagar.



Helvetesveckan blir kanske inte så illa ändå. Italienskan flyttad och en derbyseger att leva på, jo man tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0