"Ni får godis idag!"

I helgen var det som bekant en "weekend in the city". En fantastisk weekend.

Inte nog med att vi drog av värsta grymma shoppingen när vi kom fram. Inte nog med att jag hittade en jäkla massa snygga saker. Eller roliga för den delen. Nej, inte nog med det, för vi såg Sveriges vackraste band rocka loss på ett knökfullt Annex. Revolt, Ansgar&Evelyne, 10min, 747, Vinternoll2, 400 slag och självklart underbara Mannen i den vita hatten, kan det gå fel? Mja, det kunde varit bättre drag på publiken. Hoppas GBG sköter sig lite bättre där.

Jocke tyckte att vi skulle ta taxin hem. Han är så söt.

Tack som fan säger jag bara. Tack till ett bra Kent. Och tack till en bra kompanjon. För jag vet, det hade ju inte blivit lika häftigt utan denne. Tänk att jag faktiskt lyckades med detta. Det gav massor. Tacksamhet.

Sen somnade vi efter att ha sett Justin Timberlake i en cup of soup. Sen sov vi.

Kent var iaf tillräckligt bra för att jag skulle få för mig att försöka få tag på fler biljetter. Så nu är jag i full jakt efter plåtar till 23 eller 25 i helgen. 24 har jag biljett till. That's soft. Isch.

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0