Kallt kaffe, kallt hus

Sjöen vad jag fryser. Hela tiden. Jag är nog sjuk. Men jag fryser. Det är jobbigt. Det är kallt som i värsta gnuflocken här. Aaah!

Det är höst. Det är en helt vanlig höst. Allt är piss som vanligt. Hoppen på humörhöjande skivsläpp var förgäves. De gav mig typ ingenting. TTS är fortfarande dålig. Den är bättre än första dagen, men den är fortfarande sämdre än V&A, även om Columbus är bra. Och någon mer. Och Mando är numera Beatles Diao. Vart fan tog all rock vägen? Var är den distade gitarren och den hårda ride-cymbalen? Vart kom syntharna, discodunket och alla metallljud ifrån? Vart tog all rock vägen? Nu är det änna dags att visa ståndpunkt. Punkt.

Hm. Undrar om det blir nåt Ålle ikväll. Lite väl dålig kommunikation här asså. Bara för att min dator suger. Och internetet också. Varje gång jag spelar något roligt spel stängs datorn av. "Haha, du hann inte spara! In your face!" skrattar den elakt.

På måndag är det Sthlm som gäller. Krossa Itchy!

Förresten. Tom Chaplin har världens absolut snyggaste röst. Han tar fan allt. Björn, Jocke, Matthew, Brandon, Gustaf, Bono: Ni har inte någon chans. Fy sjöen vad bra han sjunger.

Bara för det så inleds mina tre låttips med:
Keane - We might aswell be strangers (Kan lägga till Bedshaped också. Egentligen hela skivan.)
Kent - Columbus
Arctic Monkeys - A certain romance

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0