Sen kom ingenting...

Ibland har man rast...

Då kan man alltid leta upp en dator och förmedla sina åsikter till alla världens hörn. Vissa raster känns mer eller mindre ovärda. Detta är nog en av de mer ovärda. Denhär dagen öht är helt ovärd. Äh, fan. Allting är ovärt egentligen. Typ.

Vi har matteprov sedan. Undrar lite hur det kommer gå. Jag har varken ångest eller nervositet. Det är ju rätt coolt. Men just därför lär det ju gå åt helvete. Som vanligt. Eller nåt. Historian gick ju åt helvete.... Eller. Jag fick MVG. Sug på den ni! Fast imorgon är det svenskaprov. Det känns inte bra. Det gör mig o-glad (o-Depeche Mode). Typ lika o-glad som Henke var när han åkte Kulingen. Nästan så o-glad.

Ja.

Igår hittade jag och Tapper en cykel på Blocket. Tapper tyckte den var snygg. Han ska nog köpa den. Fast den var ju inte så snygg egentligen. Men Tapper alltså. Man vet ju inte riktigt. Kommer nog sluta med att han köper den iaf. Och som vanligt sökte han på "fru" och försökte få fram den leopard-designade bananen. Det gick inte. Kulingen-känsla där.

Ööhh, Sverige... kom igen nurå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0