Boom!

Lagom vaken jag sitter framför datorn, nyligen fått en text färdigskriven. Förmodligen gårdagens härjelser som inspirerade mig.

Fuck vad många dåliga band det finns i Fkp. Det är ju förjävla tur att vi finns alltså... hehehehe. Nej, men efter igår vill jag ge fett och krädde till framför allt Mischief som var så innihelvete bra att jag funderar på att byta genre och rent utav bli gladare. Shamalamas och Attentatet & Lx (som jag framförde en vacker låt med) var också bra, resten den kvällen var typ "eehhh, vad fan sysslar killarna på scenen med?". Jag är mycket väl medveten om att alla tycker så om oss töntiga popare när vi lirar också, MEN: det är inte töntigt med melodier. Kolla bara på Mischief.

Klas är vacker, och förmodligen är hans blogg mer meningsfull än min. Läs den! Den heter nåt med accordingtoklejs.

På natten spelade vi Alfapet hos umbrella. PJ spillde återigen ut 12 tankfartyg melon på Ellas matta och jag vann spelet, såklart. PJ och Albin vann tredje och första pris på Lokatt-tävlingen, Ella vann ingenting trots att hon fuskade. Äääägd.

Och jag ska se Bloc Party i februari!

Naw, you're too cute...

Kommentarer
Postat av: albin

jag ska också se bloc party i februari :D

2008-12-07 @ 18:21:27
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com
Postat av: klas

Haha! Du är väl underbar! Ja ni e grymma som få

2008-12-09 @ 16:49:47
URL: http://accordingtoklejs.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0