Med svett & tårar

Snart ska jag iväg och repa med mitt band. Bandet som återigen var tvugna att ställa in. Ni suger verkligen ibland.

Imorgon slutar skolan. Äntligen får vi våran Fairytale of NY, och ett skönt lov. Visserligen måste jag och Albin fixa vårat projektarbete helst under lovet. Och visserligen händer det en massa jobbigt som jag gärna skulle slippa, men iaf. Ingen skola på två veckor. Skönt. Det ska jag dock inte fira med att se Timbuk, vilket jag spekulerade i för några dagar sedan. Jag ska tillbringa kvällen med Katie. Hon är tuffare än Timbuk. Det ska bli trevligt. Verkligen.

Dauko är förjävla rolig. Höhö.

Och förresten. När jag skrev ställa in menade jag inte spelningen på lördag. Den kommer äga rum. Likaså Musik direkt-giget i Tidaholm i januari. Bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0