This is not happening

I fredags var det återigen Ållefestare. Något spontant beslutade jag mig iaf för att följa med på resan. Kan väl också påstå att jag är helt nöjd med beslutet. Det hände faktiskt ganska mycket trevligt. En del ganska förväntat, en del ganska otippat.

Får man tacka någon? Eh, Marty är nog inte fel. Kanske Lx också, mest för korkens skull. Och Burzi-posen. Personal Jerka kan väl också få en kräm. Det hade nog aldrig hänt annars.

"Han brukar lyssna på den när han är lite deppig... där kom den." - Isn't it ironic?

Idag inleddes helvetes-veckan. Verkligen verkligen. Jag har inte så mycket att säga om det heller. Bara att jag hatar det mesta, och att min motivation aldrig någonsin varit lägre. Jag hoppas kunna leva lite på hoppet. Eller på känslan, som kanske inte finns.

Jag tänkte faktiskt göra en liten trevlig låtlista idag. Det var längesedan.

image28Bloc Party - Plans
Aerosmith - Cryin'
Anna Ternheim - Today is a good day
Hot hot heat - Middle of nowhere
Arctic Monkeys - Mardy bum
Sugarplum Fairy - Your eyes
Coldplay - Square one
Mew - She came home for christmas
Muse - Plug in baby
Hot hot heat - Island of the honest man
The Bravery - This is not the end
Augustana - Wasteland
Molotov Jive - Hold me tight like a gun
Coldplay - White shadows
Mole - Dive
Arctic Monkeys - Riot van
Coldplay - Swallowed in the sea
Kent - När det blåser på månen



Chans
Är jag krävande? Begär jag för mycket? Begär jag något alls?
Se det inte som emot dig, se det som negativa tankar om mig, och om situationen. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0