Hippa-Ljud

Odencuppet var inte lika übermaxad som den brukar. Det var bättre för några år sedan må jag säga. MEN! Jag betade till mig 10kr på att Hammarby skulle vinna nån sketen match. Och Valtorp torskade enda matchen jag såg dem spela. Sad.

Kan inte vara hälsosamt att spela fotboll kl 5 på natten för övrigt.

Jag och Albin har värsta grejen på G. Vi ska fixa fetaste partyt ever. Och alla kommer hata oss, som vanligt.

Nu ska jag, förhoppningsvis, iväg och bära förstärkare och annat viktigt. Vi har nämligen inflyttning i vår replokal. Det står Beat Experience i hela rummet. Där ska vi fånga kreativiteten och skapa bra musik, hej och hå vad finurligt.

Missa inte Vinklad på 1000 volt-festivalen 29 nov kl 18.00! Håll även utkik efter demon som aldrig blir klar!

Fan vad fyndigt att ha Vinklad i kursiv text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0