Utkast: Jag har ...

Jag har ingen praktikplats. Jag är alldeles för slapp för att orka hitta någon, eller lame som är det nya uttrycket, så jag får slösa min tid på viktigheter som att rengöra skåp åt MEDIA. Herregud. Man blir massor deppig av sånt. Förmodligen är det vad dom vill också. Men jag har iaf inget moln över mig, det känns ju bra.

Jag var hemma idag, jag skolkade helt enkelt. Hoppas ni verkligen tycker att jag är en riktigt råcool kille nu, som inte bryr sig om skolan och sådär. Visserligen gör jag inte det heller, men så värst coolt är det inte. Jag är inte så coolt. Jag stannade hemma och spelade PES hela dagen. Förbannat givande. För att inte tala om coolt.

Och bara för att bevisa hur sjukt inte så cool och nördig jag är: Häromdagen startade jag en säsong med ASSE (AS Saint-Etienne, fotbollslag i franska ligan. Saint-Etienne är en stad i Frankrike en bit väster om Lyon för övrigt). Jag vann fucking första säsongen, fy fan vad bra gjort. Nu, säsong 2, ligger mitt lag åt helvete långt ner i tabellen, nästan som IFK 02. Vad hände egentligen? När blev jag så patetisk? Of course, I've always been (right behind what's happening).

Rolig rubrik för övrigt, alla som skriver blogg fattar säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0