Airport Disco

Idag ska jag plugga massor, det ska bli så jävla roligt!

Eftersom Krille hade sönder mina wayfarers häromveckan och jag tvingas gå runt i prickiga stekarglasögon så hänger jag dygnet runt på tradera och köper alla möjliga olika snygga glasögon. I massa färger. Jag har inte vunnit några än.

Albin: Jet känns otroligt o-franska. Och givetvis ska det stå SE bakom de svenska, det är ju en svensk festival som bokat alla dedär utländska banden. Och jag fattar inte hur du kan veta att FR är en engelsk förkortning heller.

Nejnejnej. Felet är givetvis att Athlete kommer från UK och inte från US.




Och det jag skrev i första meningen stämde bara delvis.

Kommentarer
Postat av: albin

jaha, men jag tänkte mer på att Kanada stavas med K på svenska.

2009-04-19 @ 14:55:49
Postat av: ML

Förkortningen är ju på respektive lands egna språk.

2009-04-19 @ 15:53:42
URL: http://ullegulle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0