Battle For the Sun

Placebo-singeln växer. Siesta blir grymt. Placebo krockar inte med TINC!

Jag var i Göteborg idag. Med Ella. Och Mikka. Jag köpte skosnören. Jag är fattig.

Vi hade klassfest häromdagen, det har jag väl inte skrivit om? Det var ganska bra, bättre än sist liksom. Tapper var med på våran förfest, ännu en gång nykter utan att någon för den sakens skull kände av det. Albin hade otroliga problem med att vår klass inte fattade vinken med MSTRKRFT och Justice och all annan svår elektro han ville spela.
Sen dansade vi på Nouveau och jag blev skettfull, Hannes bjöd mig på öl. (Jajajajajajaja, jag vet att det är töntigt att skriva hur full man blev. Men så är jag lite töntig också. Pga denna meningen om inte annat). Jocke ägde dansgolvet. DJ-killarna vägrade spela HS, jävla nötter. Albin blev också skettfull. Han spydde ner Ellas soffa i sömnen. Ella väckte mig och bad mig ta hand om min vän. "Äsch, jag sover och är full" sa jag och somnade om.
PJ var sjuk.

Jag är fett pepp på Hultan, White Lies verkar kaninbra live! Och jag har spelat mer Killers än på ett halvår eller nåt.

You've got blood on your hand and I know it's mine, I just need more time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0