The Boxer Rebellion

Hultan närmar sig med stormsteg som man så käckt brukar säga, och jag har hittat ett asabra engelskt indieband. Dom är rebelliska med Boxershorts ala Matt Tong, eventuellt med en digital-tv-boxer. Hur låter bandet? Som engelska indieband ska. Gitarrer, sömnig sång och riviga trumkomp!

Siesta närmar sig också och den stora frågan är: Kommer Tapper uthärda campinglivet?

I lördags var vi pausunderhållning på invigningen av nya Odenbastun. Pausen var lagd innan invigningen börjat för att spara på tiden som är så dyrbar. Diggi ljud och ljus mixade oss, samma killar som mixade mig och mina musiker på modevisningen när jag sjöng Vertigo utan text. Diggi ljud och ljus var lika dåliga som vanligt. Simon skulle gjort det istället...

Vi fick inte spela sista låten heller. Men Fake Plastic Trees är allt bra vacker. Kanske lägger upp ett klipp på YT från Ungdomens hus när vi kör den låten. Fan det blev syftningsfel där, jag kunde inte undvika det.

Affischer är kul, jag har gjort ännu en:


Efter dagens blogginlägg bör kanske Boxer Rebellion flyttas upp en nivå iofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0