This Picture

Lx klagade på att jag hade för lite bilder på blogget mitt. Ingen har väl heller lyckats undgå att samma Lx driver Sveriges mest poppis filmblogg, mao: killer LÄR JU ha koll. Därför ska jag lägga upp lite vackra bilder nu.



Vinklad-Martin och hans band underhåller de som väntar på att invigningen ska börja.

Bonusbilder:

1.Biljard är livet. 2.Dennis Lyxzén, släng dig i väggah.



Jag känner mig lite misslyckad. Jag har gjort fyra blogginlägg idag. Och jag har spelat PES typ hela dagen. Fast detta inlägget gjorde jag mest för att ha nåt att göra medans jag lyssnade på Depeche's nya. Den var helt okejbra för övrigt. Nu snurrar Klaxons.
Och som vanligt fick jag till min fyndiga låttitelsrubrik, denna gången tillägnad Placebo som jag som bekant ska se om Sirkka en månad.

GN

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bär du alltid hatt?

2009-05-04 @ 11:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0