U2 vs THE WOMBATS

Ni, mina bloggläsare, suger. När jag bad om era premumerationer hade jag en prenumerant, nu har jag två. Albins kräkblogg har ett 20-tal!!!!!1

Jag står inför världens dilemma. Emmaboda, som varit Sveriges svagaste festival hela året, släpper WOMBATS och helt plötsligt MÅSTE jag dit. Förutom att jag har dåligt med pengar, trots mitt sommarjobb, finns det en ganska betydande faktor som påverkar: Jag har biljett till U2 1 augusti, sista dagen av Emmabodafestivalen. Den/dom kan jag säkert få sålt, men är det värt det?

Hultan släppte en del häromdagen. Melody Club ska bli fint. Ludacris kan vara fett också. Min affisch uppdateras, kanske lägger upp den nya om det finns intresse, fast det finns det väl inte.

Min dreamfestival-affisch som jag lade upp för ett tag sedan borde ändras en aning. Inte ens Killers kommer upp till min kärlek till Wombats. Det enda som framkallar samma känslor är Bloc Party, som verkar dissa Sverige helt i sommar. Lika bra det, jag skulle inte ha råd att se dem.

Det är soligt ute, jag har konstiga kläder på mig och IFK briljerar, livet borde vara underbart. Ändå är det massor som ligger och skaver. Ikväll ska jag dricka öl.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu har du tre!

2009-05-01 @ 01:45:08
Postat av: sallyu

2009-05-04 @ 13:28:19
Postat av: sally

emmaboda är värt

2009-05-04 @ 13:28:39
Postat av: sally

älskar min dator

2009-05-04 @ 13:28:59
Postat av: Ego

Nu är det fem (5)!

2009-05-06 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0