Shoppin-grunda

Jag är tillbaka från Emmabofa. Vi hade det kaninkul, såklart.

Does if Offend You, Yeah? var bäst, såklart. Fetare röj har jag kanske inte varit med om.
I övrigt var The Wombats, Svenska Akademien, Florence Valentin och The Pains of Beeing Pure at Heart riktigt bra.

Idag har jag köpt massa grejor, trots att jag inte har så gott om pengar. Jag har köpt:

- Biljett till Hultsfred'09 av mina föräldrar. Skulder är dålig grey.
- Ett par svarta Ray Ban wayfarers. Alla mina föregående har gått sönder.
- 8st Radiohead-skivor på tradera. Egentligen var det bara Kid A, Pablo Honey och The Bends jag ville ha, men de andra är säkert också kanon. 200 spänn liksom.
- 5st andra skivor på cdon. Wombats-skivan till min syrra som fyller 30, tydligen, TINCs New Morning, Changing Weather och Survival Sickness, Bloc Partys So Here We Are-singel och Röyksopps Junior.

Om någon är på att åka till Way out West på fredagen med mig: tveka inte att höra av dig! Fast det är det väl ingen som vill.

(Då spelar för övrigt Arctic Monkeys, Band of Horses, Glasvegas, Laakso, Timo Räisänen, Röyksopp, Beirut, Grizzly Bear och Anthony & The Johnssons.)

Dagen innan och efter det har vi spelning(ar) i Skara respektive Falköping.


Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: albin

Nej Martin, det är ingen som vill. WOW är för H4XXX0R5.

2009-08-04 @ 20:59:34
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com
Postat av: Matilda

JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-04 @ 21:09:55
Postat av: Matilda

JAG VILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-04 @ 21:13:23
Postat av: ML

Fast jag kommer nog inte ha råd.

2009-08-05 @ 12:51:29
URL: http://ullegulle.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Men åååh. Inte jag heller egentligen. Men skit i det:)

2009-08-05 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0