Hufflekanskeband?

Band som är aktuella 2010 och gärna får dyka upp på Hultsfred:

- Hot Chip, ny skiva kommer och singel finns redan på spottan.
- MGMT, ny skiva kommer. De lovar att den blir helt hitsbefriad. (Haha, va?)
- Delphic, debutskiva kommer. Jag vägrar tro att de är lika trista som när de värmde upp Bloc Partys scen.
- The Avalanches, spelar tydligen in skiva. Vore hur fräckt som helst.
- LCD Soundsystem, skiva kommer, singel finns. Pampas kl 00.00?
- The Strokes, skivan kommer dock sent och Håkan på rockparty tror de kan bli svåra att få. Jag hoppas ändå.
- Klaxons, skiva kommer, singel finn. Dock lär de väl inte dyka upp iår igen.
- Foals, släpper skiva. Jag har inte riktigt fastnat än, men jag skulle inte säga nej.
- Sigur Ros, antar att de också släpper skiva. Vore rätt fräck second headliner. En bra anledning att lyssna in sig ordentligt.
- Death Cab for Cutie, ska börja spela in '10 så de kanske inte turnerar alls. Men gör de det får de gärna hälsa på i Småland. Albin måste ju inte se dem för det dock, han kan ju sova i tältet eller nåt.


Notera att jag har snott allt från PSL. Bättre är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0