Alla hjärtans dag

Hej, idag är det alla hjärtans dag, det firar jag med att sitta och jobba med skittråkiga skolarbeten. För ett år sedan exakt (eller, är alla hjärtans dag samma datum varje år? Det var iaf på alla hjärtans dag) såg jag Kent i Thn, ett av de bästa gigen jag sett. Iår är jag ensam med Spotify.

Idag tycker jag att alla, dagen till ära, tittar in följande klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=jpsdBqKS1yo

I torsdags var jag på Bogrens men det finns inte så mycket att säga om det.


Kommentarer
Postat av: Gillbert

Kent i Thn var den 14/2 för ett år sedan. Det var hyvens skoj. Detta året tillbringade jag dagen i en skidbacke i alperna. Det var inte helt fel heller kan jag lova.

2009-02-22 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0