My List

Jag är mycket för listor har jag kommit på. Förr gjorde jag alltid listor med låtar. Det orkar jag inte längre. Men jag ska göra en lista på realistiska band/artister som Hultan gärna får boka. Eller någon annan festival också kanske, bara de inte bokas till 15 olika festivaler.
Och jag har faktiskt inte bara namedroppat utan också kollat om de flesta banden turnérnar i övrigt eller iaf har ett skivsläpp på g/i ryggen. Och jag har inte tagit med band i Metallicas storlek. Varför nu de är stora...

MGMT
The Wombats
The Pigeon Detectives
Tegan and Sara
Hot Hot Heat
The Cribs
Bloc Party
Black Kids
Glasvegas
Islands
Keane
Mew
Razorlight
The Script
The Ting Tings
Arctic Monkeys

Sådär, Rockparty, nu behöver ni inte anstränga er. Bara boka!

=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla dom kommer till emmaboda. alla

2009-02-10 @ 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0