Ares

Jag upplever någon slags konstant trötthet, trots att jag gick och la mig tidigare än på mycket mycket länge igår. Varför?

Förutom Liv i teknikfärg 2-musikvideon så är det roligaste klippet på youtube för tillfället det som Albin har på sin grek-blogg. Kolla in det för jag orkar inte länka.

Jag är så sjukt festival/konsertsåld! Jag trodde att konserten i söndags skulle få mig att överleva till februari, men den hade snarare motsatt effekt. Jag kanskekanske ska se Molotov Jive i Örebro på fredag. Det är fan så mycket mer värt än Ållefestare. Orka festa förresten. Sjukt överskattat.

Luger svarar inte, hata dem. Avgå!

We dance to the sound of silence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0