I'm the boss

Jag testade min kompressorpedal idag, den lät snuskigt bra. Fast det är förmodligen bara jag som hör skillnaden, men sådär lite extra skrikigt och frasigt i kanten som jag bara älskar. Sådär älskligt Russel Lissack-igt. Eller lite Wombats, eller Albert Hammond, eller Fix You-outrot, eller Cribs, eller Hard-Fi, eller Hives, eller Hästpojken, eller vissa gitarrsound på dojd och Hagnesta, eller... ja. Men framför allt Bloc Party (Russel Lissack).

Nu vill jag bara ha:
  • En fuzzpedal
  • Tremolo
  • Tuner
  • Overdrive
  • Flanger
  • Nåt annat som låter riktigt riktigt skumt.

Endast Åsa kommer fatta den sjukt fyndiga rubriken. Om hon nu skulle läsa.



Kommentarer
Postat av: Gillbert här

Hon läser och hon fattar. Då kan ju jag skriva: endast Martin fattar mitt namn.(om han nu skulle läsa det här)

2009-01-21 @ 22:34:26
Postat av: ML

Endast jag fattar hennes namn. Så det så.

2009-01-22 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0