Johnny Depp

Idag har jag gjort typ ingenting. Men jag har lyssnat på väääldigt mycket musik. Och jag är fett sugen på att se Franz Ferdinand i mars. Måste SJ fucka upp allt hela tiden? Och imorgon släpps biljetterna till Glasvegas och jag tror inte jag ska köpa några. Hm.

Igår tillbringade jag min något skumma kväll med att lyssna på alla de deppigaste låtarna jag kunde hitta på min dator (det är inte så svårt, jag har gjort en playlist), dricka Spitfire-öl och stirra in i min datorskärm alldeles för länge.

Imorgon ska jag och Albin filma, det kommer bli kanon.

Om ni har möjlighet kan ni väl försöka ta er till Tidaholm på lördag när vi spelar på Musik direkt? Kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0