Übermaxad

Idag, liksom igår, har jag inte gjort något. Jo, igår hade jag ångest över skolan. Det har jag nog litelite idag också, men det är bättre. Skönt, nu slipper ni oroa er.

Jag har rättat Albin på särskrivningar tre gånger på bara några dagar, vad ska detta leda till? Skärpning nu! Annars ringer jag han på värsta språket. (Han Solo alltså) Fast det skämtet fattar ju inte Albin, för han har inte sett Star Wars. Vänta bara...

Jag hade en lång diskussion med Maxen som jag inte pratat med på år och dagar, tror jag såg honom på Ullevis blöta gräsmatta senast och där var det inte mycket tid för diskussioner. Vi diskuterade Oasis, Glasvegas, Bloc Party, Coldplay och Killers, som idag blev klara för Hultan, vad fan ska jag göra nu? Jag vill ju till Roskilde. Men jaa. Jag har kommit fram till att det är alldeles för tidigt att tänka på sånt. Jag har ändå inga pengar nu. Jag ska råna en bank tror jag. Eller så ska jag råna Simon Bank. Han är förmodligen rik. Helt oförtjänt.

Jag tänkte skriva nåt roligt också, men jag är rädd att jag inte kommer på nåt. Är det ett tecken på nåt dåligt att skriva nåt istället för något förresten?

På fredag morgon ska jag höra Arctic Monkeys live, nu blev ni (dehär ni som jag pratar om, det är de som jag brukar inbilla mig sitter och läser min blogg, höjer på ögonbrynen när jag kommer med sprakande nyheter, rynkar pannan när jag är ledsen, kollar upp alla band jag skriver att jag älskar, och firar med pizza när jag är glad. Och bara för att folk inte ska tycka att jag är sådär jobbigt pity så måste jag väl meddela att jag faktiskt vet att det finns några själar som läser ibland. Hehehe) allt lite avundsjuka va? Dessutom ska jag se Oasis på söndag. Och förmodligen Musik Direkt på lördag.

Våran nya religionslärare verkar jobbig. Hon har med sig större bollar för varje lektion, det kommer sluta med Globen. Och allting är väldigt viktigt för henne. Till exempel att vi ska få tycka som vi vill. Om vi tycker att hon inte är viktig för oss, blir vi av med henne då? Eller så tar hon med en boll och en lysande förklaring...


















Vinnarbilden från Musik Omedelbart, vi är glada egentligen.
(Och minst lika tuffa som på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0