Mattan

Vad är det som gör att man vissa dagar har sjukt tråkigt, trots att man gör precis samma saker som en annan dag? Jag har varvat GTA, och nu då? Jag lyssnar på ett mycket soft debutalbum av I Am Kloot och vilar mina fingrar, som sedan igår kväll kämpat med att lära sig diverse Muse-låtar. Jag måste säga att jag är positivt överaskad av mig själv. Jag hade aldrig trott att jag kunde mäta mig med Matthew the fucking greatest Bellamy! Det finns nog ingen musiker jag beundrar så mycket som honom, allround sett. Jag ska också skaffa en liten bil till min gitarr. Och genomskinlig/randig/glittrig/allatre gitarr. Och inbyggd läskautomat i gitarren. Sånt är häftigt, sånt kan Matt.

Vi blev intervjuade idag, av en astüff reporter. Han var egentligen inte så tuff. Men nåt var det. Jag tror inte han kände till NIN och My Bloody Valentine för övrigt. Han reagerade inte alls. Undrar om han känner till hur tuff Matt är. Eller hans gitarr-bil.
(Kolla på HAARP-DVD'n från "WEMBELLEY!!", då fattar ni. Och om ni inte skulle fatta så har ni ändå sett en sjukt grym konsert. Jag ska lära mig solot.)
(Sista raden hade inget med det andra göra, egentligen. Det råkade bara vara samma band)

Script lyckades träffa mitt i prick vid rätt tillfälle, hur töntiga texter de än må ha.

If you see K, will you tell her that I love her? And if you see K, let her know I want her back. If she listens, say I'm missing everything about her. Make sure you say I'm sweet F.A without her.
If you see K...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0