Vilken festival?

Så här ser läget ut i mitt huvud just nu:

Peace & Love - Har aldrig känts svalare. Förmodligen längst ner på listan, trots att den hamnade längst upp här. Bara Turbonegro och SMK som är lite kul.

Arvika - Inte jättedumt, men Depeche tog förmodligen mycket i betalt och framtida bokningar får kanske lida av det? Jag är inte så high på DM.

Siesta - Är bättre än Emmaboda och nästan samma pris. TINC och Tiger Lou lockar lite. Ett alternativ om man vill åka till två festivaler.

Hultsfred - Det kanske starkaste alternativet, jag har väntat i 3 år på The Killers. Men jag vill ha nåt mer som är värt att se innan det är klart. Dessutom vill jag ju till Roskilde.

Roskilde - Idag släpptes det för mig inte helt hatade engelska rockbandet från Southhampton Coldplay, som första släppta band. Jag såg dem i höstas och ska se dem igen i sommar, men jag har inget emot att se dem på Roskilde också. Och de kommer ju boka fler bra, sånt vet man ju. Lite dyrt bara. Kanske.

Vi får se helt enkelt. De som bokar MGMT, Wombats eller JEW ligger bra till.

Eller Nirvana. (Hehe)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag planerar att åka på siesta eller putte i parken, eller båda! Plus typ 3 gratis festivaler. Och om någon festival bokar doktor kosmos är jag på direkt!

2009-02-23 @ 20:40:45
Postat av: hanna,

ojsan. Det kom inte med men det var jag som särskrev!

2009-02-23 @ 20:43:04
URL: http://lyckligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0