Cyklarn

Nu var det sådär onödigt länge sedan jag skrev. Jag ska försöka bättra mig.

Jag kommer härdanefter lägga upp mycket mer bilder, detta pga att jag fick en digitalkamera när jag tog studenten.


I övrigt så jobbar jag på nätterna. Det går oftast bra, förutom att jag får näsblod hela jävla tiden. Men jag lyssnar på massa musik hela tiden. Inatt lyssnade jag på The Virgins, The Strokes, TINC och två låtar med Hoffe. Inatt ska jag nöta Gossips nya. Och lite Madness. Och Sounds.

JAG PEPPAR SOM FAN TILL HULTAN!

Jag försöker även få sålt mina U2-biljetter på tradera. Jag vill till Emmaboda. Wombats<3


1. Gig i Tdh
2. Glad Kate med trumstock efter gig i Tdh.
3. Glad midsommar-Biny.
4. Hoppande Tapper.


Reginas nya är kanin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0