On Call

Idag har jag gjort ytterligare försök till att bli brun som Kele. Och så har jag bränt Hultsfredspepp-skivor. 3st. jag har blodat näsblod typ tre gånger. Fast dagen är ju inte slut än.

Jobbiga Hultankrockar:
NASA/Madness - Vill verkligen se NASA, men Madness vinner nog detta. Förhoppningsvis kommer det fler chanser att se NASA.
The Virgins/Hello Saferide - Virgins vinner ju detta. Men det hade varit grymt kul att se HS. (INTE LÅTEN). Jag kommer nog dessutom hinna se iaf halva sistnämnda.
SMK/Pretty Whores - Piss att den rookie-akt jag såg fram emot mest krockar med fetaste partyt. Man vill ju verkligen inte missa SMK.
White Lies/Hatcham Social - Enkelt val, men HS (INTE LÅTEN IGEN) hade varit kul att se.
Regina Spektor/Baddies - Enkelt val igen, men hade gärna sett Baddies.
Ice Cube/Sonjagon - Kommer nog hinna se lika mycket av båda om jag vill. Och det vill jag, det räcker ju med att ha sett Ice Cube.
The Killers/Sonic Syndicate - VILKEN SKA JAG VÄLJA?

Inatt lyssnade jag på:
- The Hives
- The Sounds
- Madness
- bob hund
- The Do

Jag tänker göra denhär listan så ofta jag kan. Det är typ världen mest prettogrej någonsin.
(Jag tänker naturligtvis byta ut banden i listan!!!)


Ella är en bra grej. Och en bra tjej. Finns det fler rim?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0