Sjung för allt du är värd

Här kommer den efterlängtade uppdaterade listan:

1. The (International) Noise Conspiracy
2. Bloc Party
3. Promoe
4. The Wombats
5. Timo Räisänen
6. Hoffmaestro & Chraa
7. Coldplay
8. Placebo
9. Svenska Akademien
10. Kent

Sjukt svåra val faktiskt. Hoffe borde egentligen vara högst upp, fast ändå inte. Det går verkligen inte jämföra en Hoffe-konsert med random annan. Och alla de fem ovanför Hoffe har gett mig mer än bara ett asfett party. I partyväg finns det INGENTING som slår Hoffe. Möjligen Wombats.
Sen känns det lite konstigt att placera Kent såpass långt ner, jag har nog uppskattat en Kentkonsert mer än de flesta på den listan, men frågan är om det är pga min kärlek till Kent eller för att konserten varit oslagbar? Förmodligen det första.
Kändes lite trist att ta bort Kid Galahad också.

Jag taggar som fan till Hultan, Franz's senaste beställd. Och ett gäng andra iofs. Inatt gör jag mitt första jobbpass.


Skäggig vegan!

Jag och Mr. Mårten. Och hans på bilden ganska fantiserande (?) gitarrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0