Festivalångest

Jag upptäckte till min fasa att jag skrivit totalt 104 blogginlägg med detta inräknat, mao: Jag firade inte det hundrade inlägget med konfetti och serpentiner.

Jag vill verkligen till Werchter. Finns det en sjukare line-up?
Bloc Party The Killers Coldplay Placebo NIN Franz Ferdinand The Streets Kaiser Chiefs Oasis Kings of Leon Elbow Röyksopp

Snälla, hjälp mig dit?!

Igår hade jag fantastiskt roligt. Mycket trevliga människor på samma ställe, mycket trevliga skratt med samma människor. Tackartackar.

Och jag ska nooog se Hives med minst en trevlig individ nästa vecka (inte den som börjar imorgon).

Och vi har akustisk spelning nu på tisdag, ungdomens hus/odenhallen. Väl mött, cover utlovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0