Gud 1.0, 2.0 och 3.0

Förra veckan såg jag Bloc Party och TINC. Bloc Party var det absolut bästa jag någonsin sett i hela 4 dagar, sen såg jag TINC som var det ABSOLUT bästa jag någonsin sett! Helt sjuk vecka.

Jag tänker inte tjöta om hur mycket jag älskar dem, det är väl ingen som vill höra i vilket fall.

Men Dennis Lyxzén är Gud 1.0, han showade gränslöst, sjöng endast decimeter från mitt face och jag tog honom på röven.
Kele Okereke är Gud 2.0, han sprang ut i publiken och var allmänt asrolig hela tiden. Och han spelade gudomligt.
Simon är Gud 3.0. Bara för att det ska vara så.

Andra gudar är övriga medlemmar i ovanstående band, typ Matt Tong, Gordy, Russel, Inge och de andra två i TINC som jag inte känner till namnet på.

Nästa vecka är det TDD.

Kommentarer
Postat av: hanna,

På putte kommer ju timbuktu :o och thåström och lite samma bra som på siesta.



Gratisfestivalerna är ukulele-festivalen i gbg och picknick-festivalen i gbg :D! APKALAS!

2009-03-03 @ 18:52:28
URL: http://lyckligt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0