Klåparen

I helgen skulle vi ha spelat på Musik Direkt, det gjorde vi inte. Vi är stans bästa och sämsta band.

Ginza är fetaste rean, igår beställde jag 10 skivor:
Phoenix, The (International) Noise Conspiracy, Hot Hot Heat, The Clash, Kashmir, Ash, Nine Inch Nails, Suede, Laakso och Athlete.

The Virgins som jag nämnde förra gången jag bloggade är ännu bättre nu än då.

Förra veckan gjorde vi en jävla massa konserter där jag sjöng Music was my first love och The Show must go on, tack massor till alla som kollade och sådär. Det var kul som fan.
Och Sebastian Bokachibabba, som förmodligen aldrig skulle råka titta in här och se detta: Du var bäst.

I lördags i all deppighet lyssnade jag på Du & jag döden för första gången på flera månader, då slog det mig hur fantastisk den faktiskt är.

I lördags var vi också på fest på kvällen, det var trevligt som fan. Jag och Albin träffade en tjej som hade legat med Inge (basspelare i TINC). Hon tyckte förmodligen, i vanlig ordning, att vi var dumma i huvudet. Tapper var nykter, men det märkets inte. Essnert fick mitt hems snyggaste säng att sova på. Men han tog det ganska bra ändå. Jag spillde pizza på mina vita byxor, det tyckte Sally var idiotiskt. Hon är rädd för mig, moahaha (elakt skratt). Ytterligare unga tjejer kommenterade att jag hade spelat på k volt, vad är det med folk?
Ella var sådär onödigt söt, som hon brukar. Älsk på den, ellerhur Albin? (Ellsk kanske?)

Och när staden ligger tom inser du att det är så ditt liv ser ut...
Och allting är som förut.

Kommentarer
Postat av: Sally

Självklart är man idiotisk om man spiller pizza på sina vita byxor.

1. Man har inte vita byxor

2. Speciellt inte när man är onykter

3. Ännu mindre när man äter pizza



Och därmed är det även självklart att jag är rädd för dig.

2009-04-11 @ 01:19:37
URL: http://crazywomenincrazytown.blogg.se/
Postat av: Ella

Johanna har vackert hår.

2009-04-20 @ 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0