Musik non stop/Music Non Stop

För alla er som är totalt ointresserade av vilka konserter och festivaler jag funderar på att se så kommer här ett extra inlägg, bara för er. Ni som är intresserade av ovan nämnda saker ombedes stänga ögonen omedelbart. (hehehehe)

Those Dancing var bra i lördags. Linnea var snygg, Lisa var trevlig, Cissi pratade oavbrutet, Rebecka var bäst och Mimmi vet jag inte vad jag ska säga om.
Jag, Albin och Simon hängde med Lisa och Cissi efter konserten, eller snarare hängde efter. De var ganska snälla men vi var ointressanta efter ett tag. Någon som hört Magnus Ugglas "Trubaduren"? Den beskriver ganska bra kampen mot någon tuffare, i detta fallet en kriminell, fattig, erfaren och rockig Morrissey-kopia. En riktig rock-dude. Fast popig. Killar är jobbiga kom jag och Albin fram till, jag tror Simon sov just då.

Fast hans band var bra.

Fan nu blev det ju en text om band ändå, jag ska döda någon.

Jag har inte missat ett enda Sex and the City-avsnitt på flera veckor. Jag är bäst. Någon borde döda mig.


Hoppas vi får godkänt på projektet, det råder tydligen osäkerhet kring detta. Imorgon ska vi ställas inför rätta med Lasse, jag känner mig lagom hotad. Ungefär som när det kommer till de bättre tiderna.
(Det där var ett otroligt internt skämt som bara Ella skulle fattat om hon hade läst det, vilket jag tvivlar på att hon gör. Mao, sjukt onödigt, liksom denna välkända parentes.)

På fredag spelar ensemble-gruppen på Lumber & Karle, det ligger i Kvänum sägs det. Dit kan man bara ta sig med Tommy Tappers kalasbuss.

Cya, wankers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0