The Show Must Go On

Ursäkta för att jag blivit så dålig på att uppdatera. Jag mer eller mindre bor någon annanstans för tillfället.

Två av sex (?) konserter avklarade. Ikväll smäller det som fan! Om min röst står sig vill säga...

Egentligen tänkte jag bara säga att jag återigen gråter floder över att förmodligen missa tidernas bästa festival-lineup. Werchter släppte idag: White Lies, The Script, Yeah Yeah Yeahs och Regina som jag förvisso inte slänger onödigt mycket lovord över, och som dessutom kommer till Hultan också. Men SCRIPT!!! Finns det NÅGOT av mina favoritband som inte kommer dit? Skulle vara Wombats och MGMT då kanske.

Hultan kontrade inget vidare. Sahara Hotnights vill jag iofs se, har missat dem miljarder gånger typ. Men Mando? Orka. Dock får man höja ögonbrynen lite för The Virgins, som fyller mina högtalare just nu. Skönt band, ska jag nog spana in på festivalen.

Jag ska för övrigt se U2 i sommar och har en biljett över för den som vill sällskapa mig. Jag tror att Snow Patrol är förband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0