This Modern Love

Hultsfred ser starkt ut. Killers, Kings of Leon, Franz Ferdinand, White Lies, Sounds, Madness och Ternheim. Inte illa.

NIN till Roskilde idag, jaha, kul för PJ då. Fast jag slår vad om att du inte har koll på dem? (Och detta var INTE nån diss, snarare att NIN känns otroligt inte dig) (Märkte du förresten att jag skrev till dig? Otroligt personligt, gläd dig åt detta. Vore otroligt kul om du inte ens läste.)

Hoppas inte på Bloc Party till Arvika eller nån annan töntfestival i Sverige. Då skulle jag bli ruinerad, måste se dem igen.

Arctic Monkeys och Band of Horses till WOW lockar ju lite också. Det kanske blir någon mer än Hult och Siesta. Hoppas jag får jobb..............

Dilemmat just nu är dock inte vilken festivalbiljett man ska inhandla, utan om det är värt att lägga 700 spänn på en U2-plåt...

Jag lyckades namedroppa 12 band, jag kan nog bli musikrecensent. (Dessutom är jag otroligt bra på att använda låttitlar som rubrik) (Och att lägga till extra parenteser utan mening)



Can anyone pay for me? Anytime?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0