Självmordsblond

Jag är fortfarande sjuk.

I torsdags gjorde jag intagningsprov till folkis-pryl i Nykpg, det gick halvbra. Jag kommer nog inte in. Men det gör ingenting, jag är ändå bäst i världen.

I fredags var jag på Kullen och drack öl som inte smakade något, jag är förkyld. Kid Galahad var hur bra som helst, som väntat. Live a long time är helt galet bra. Lasse var precis så tråkig som alla hade trott.

Jag überhoppas på att Bloc Party ersätter Cyndi Lauper på Hultan. Jag älskar Bloc Party.

Vinkladspelningar:
6 juni, Sommarpop, förmodligen Lilla Teatern. Utan David, igen.
Helgen efter studenten, Fuckhome festival headliner, Gökhem. Fettlång setlist, covers utlovas. Sommarens fetaste gig!



Top 3 bilder på mig och Albin. Den som inte håller med ska vi slå!

Idag ska vi ta Kalmar! (Inte jag och Albin, och absolut inte med armstöd till en soffa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0