9 songs

Inatt har jag skrivit massor musik. (Music for masses, haha). (dM-skiva). Vinklad kommer inom en inte alltför avlägsen period äga 4-5 nya låtar, och dom kommer vara så jävla bra. Jag är inte säker på alla melodier än, vissa kommer säkert bytas ut, men grunderna till dessa 4-5 halvfärdiga låtar är lätt det bästa jag gjort. Låtarna har även sjukt bra arbetstitlar:

1. Wayfarer
2. Ingen öl
3. Kelecaster
4. Beamish

Wayfarer-låten kan komma att sättas ihop med en femte idé som inte har något namn, men troligtvis kommer meningen "Du lyssnar falskt" vara tydlig i sången.

Jag har dessutom ett fräckt intro som iofs är lite bajtat från en låt av ett band som heter Elefant, men det finns förmodligen inte en enda jävel som hört dem. Möjligen Albin. Och helt likadant är det inte heller. Jag har en känsla av att den låten kommer likna en annan låt vid namn Positive Tension mer, vilka som gjort den tänker jag inte avslöja. Det ska man liksom veta. (Den finns inte på Spotify, loosers)

Rubriken till detta otroligt intressanta inlägg kommer från en film med samma namn. Se den inte, den är väldigt dålig. Den handlar typ inte om något och det enda som händer är att de två (nästan enda) karaktärerna i filmen har sex. Det som är bra är de nio låtarna som spelas live på nån klubb med jämna mellanrum i filmen. Och det ännu bättre är att Franz kör Jaqeuline som en av de nio.

Det finns lite uppdaterat på våran myspace också, kolla där. Det kan vara kul.




Beamish är den godaste stouten i världen. Förmodligen godaste ölet öht.

Kommentarer
Postat av: albin

jag kan inte minnas att jag hört någon elefant, faktiskt

2009-09-16 @ 22:41:25
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0