Backintown

Saker jag la märke till när jag anlände Fkp för cirkus en timma sedan (runt 12 på natten):
  • Sjuuuuuuuukt mörkt
  • De hade satt upp en massa spaceiga skyltar på centralen. Ganska fult.
  • Det var inte många som var ute och gick.
  • Den ena av de två trasiga gatlyktorna vid folkets park blinkade och knastrade lite sådär skräckfilmsaktigt.
  • Det luktade inte lika illa som i Technotorp.
  • Det var inte så jävulusiskt kallt som jag hade trott att det skulle vara.
  • Jag hatar att gå.
  • Betydligt färre trevliga (eller mysiga) skåningar.

Jag hatar att P&L bokat Cribs. DÖÖÖÖÖÖ!

(Men jag tror Hultan kontrar med nåt fränt, vad sägs om... Beach Boys?)

Kommentarer
Postat av: Ronja

1. Technotorp luktar faktiskt inte alltid gödsel. Bara ibland.



2. Det är nog färre som är ute och går här.



3. Jag saknar dig redan och du är mysig mhm.

2010-04-23 @ 01:19:05
URL: http://thedoors.blogg.se/
Postat av: Albin

1. Det snöade när du var borta, du vet det va?

2. Skaffa skor, dummis

3. Mysig är ett äckligt ord, använd ett annat!

2010-04-23 @ 15:21:19
URL: http://grekernaanfaller.tumblr.com
Postat av: Ella

Beach Boys hade ju varit fint i och för sig...

2010-04-28 @ 01:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0