Uppföljning: Hur gick det med ölen?

IFK förlorade, nästan. 1-1 mot Dif är fan förlust. Sjukt ointressant info, så istället går vi på huvudfrågan: blev det någon öl? Ja. Det blev en. Stationscaféet har faktiskt relativt superbillig öl, 33kr. Det blev en sådan, Spendrups. Helt okej. Däremot glömde jag folkölen jag hittade i kylen innan jag åkte hemifrån. När jag kom tillbaka för någon timma sedan, besviken som få, var den inte kvar. Mindre okej.
Killen som stod framför mig på matchen skvätte lite öl på min hand en gång, jävligt onödigt tyckte jag.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Eller så tycker man inte om när det är tyst och vill lyssna på Kent och ingenting annat. mhm :D

2010-04-07 @ 00:45:59
URL: http://maddemodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0